Tuesday, October 26, 2010

Mencari kekuatan ♥

Many of us selalu mengatakan love your God first then baru lah partner. Maksudnya sayangi & cintailah Allah bg yg islam. bg yg bukan islam pulak sayangi lah tuhan mereka. but in my humble opinion lah kan, cinta kepada Allah "it goes without saying" apa yg i maksudkan katsini cinta kpd Allah tu tak perlu diperkatakan lagi kerana ianya wajib. IT'S A MUST !

 Mengapa kita perlu usulkan lagi, mengapa perlu kita persoalkan lagi. Sudah satu kewajipan kita untuk mencintai dan menyayangi Tuhan kita. Ianya adalah yang paling utama. Tidak kita letak ianya kedua…betul tak guys? 
takkanlah kita sangat jahil sehingga kita fikirkan "nak cinta yg mana dulu eh? kekasih atau Allah? heyyaaa ! pastinya our Love is for Allah.

So, please semua… jangan rasa rendah diri, jangan rasa bagai melakukan kesilapan apabila gagal bercinta atau rasa kegagalan itu kerana kurang mencintai Tuhan… KERANA,
Rasa cinta kita, rasa sunyi, feelings of love kasih dan sayang yang bergelumang dalam diri ini… Kesunyian yang menghenyak tubuh yang longlai…haa apalagi ayat2 power? Keinginan yang mencengkam jiwa dan hati nurani yang makin perlahan geraknya. cehhh ! haha… Bukankah semua perasaan ini datang dari Dia yang Maha Esa? renung2 kanlah. :)
haha. bukan main nak bermukadimah kat sini. biasalahh. sekali sekala menyatakan pandangan n pendapat. tak salahkan guysss ? :) huhu~





No comments:

Post a Comment