Sunday, October 17, 2010

Bila cinta ♥


kusebut namamu disetiap doaku bangkitkan setiap kenangan tentangmu yangku dapat hanyalah bayangmu

banyak-banyak rangkap ,rangkap ni yang paling i suka :) ,walaupun satu hari nanti orang yang kita sayang akan tinggalkan kita (INGAT;SETIAP PERTEMUAN PASTI ADA PERPISAHAN)
kita jangan lupa mendoakannya ,walaupun dia tinggalkan kita dengan apa jua keadaan pun,doakan semoga dia bahagia dengan kekasih barunya dan semoga dia dapat memaafkan segala kesalahan yang pernah kita buat semasa dengan dia ,dan kepada yang special kes,
si dia pergi meninggalkan kita untuk selamanya
jangan lupa mendoakan kesejahteraan dia dia sana :')

setiap percintaan semestinya ada kenangan yang terindah dan termanis di tinggalkan untuk kita kenang ketika sunyi datang bertandang :) ouhh ya jangan kita tepis segala kenangan itu kerana kenangan itu sahaja yang membuatkan kita mengingati dia walaupun dia belum tentu mengingati kita :) walapun kita cuma dapat bayangan si dia itu sudah cukup untuk melepaskan rindu :)

jika dia bukan untuk kita,kita perlu terima kerana segala rancangan telah di tentukan oleh NYA dan tertulis di LUH MAHFUZ ,kita hanya perlu redha dan menerima takdir itu dengan tenang dan ucaplah alhamdulilah kerana kita masih bisa bernafas dan bisa bertemu dengan jodoh kita yang kekal abadi kelak insyallah :)
naja shamsul kamar semangat bercerita ; 5.30 a.m :))

1 comment:

  1. Relax... awk tu muda lg... yeah, dodi tau time2 mcm nie... maybe he is ur first luv kerw mana dodi tau an an... and for sure, first luv sgt sukar utk dilupakan even dodi hgga hari ini x dpt lupakn first luv dodi...hehe... tp dodi memandang perspektif positif. Mnjdkn kenangan sbg pembakar smgt utk mndpt yg lebih baik. So far, ramai yg dtg dan pergi utk menggantikkn, namun semua lebih kurang jer... nobody perfect. Conclusion: no woman, no cry... hehehe...

    ReplyDelete